Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Aquest diumenge s'ha celebrat una missa funeral a la Catedral de Mallorca per totes les víctimes de la pandèmia de les Balears
Aquest diumenge s’ha celebrat una missa funeral a la Catedral de Mallorca per totes les víctimes de la pandèmia de les Balears. És el darrer adeu que han volgut donar les tres diòcesis de les illes a totes aquelles persones que han mort pel coronavirus i que per les restriccions de l’Estat d’Alarma no han pogut tenir un funeral ordinari. Al peu de l’altar s’hi ha dibuixat la silueta de les Balears amb més de 200 espelmes, que representen cadascun dels difunts.
A la celebració, presidida pels bisbes de les tres illes, hi han assistit un centenar de familiars, les principals autoritats i representants dels cossos de seguretat. El bisbe de Mallorca ha demanat prudència i responsabilitat, sobretot als més joves, davant els nous brots i ha tengut unes paraules per als familiars que no es varen poder acomiadar dels seus éssers estimats.
L’església menorquina ret homenatge a les 14 víctimes mortals de la Covid-19 a l’illa
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals