Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La campanya de vacunació avança i el 57,2% de la població ja té la pauta completa, 592.771 persones
90
Les Balears continuen en risc alt, amb una ocupació a les UCI del 16%. Actualment hi ha 44 persones ingressades a cures intensives i 238 persones ingressades a planta. D’altra banda, en les darreres vint-i-quatre hores, s’han detectat 775 nous casos de Covid-19 a Balears, d’un total de 74.896 casos acumulats, i no s’ha registrat cap defunció.
La taxa de positivitat puja també i arriba aquest dissabte al 13,27%. A l’Atenció Primària hi ha 10.087 casos que han estat atesos per Covid-19.
La campanya de vacunació avança i el 57,2% de la població ja té la pauta completa, 592.771 persones. 717.970 persones estan pendents de la segona dosi, un 69,3%. En total, s’han aplicat fins ara 1.240.492 dosis a les Balears.
LA INCIDÈNCIA PER ILLES:
Eivissa és ara mateix l’illa amb més incidència: supera els 1.200 casos per cada 100.000 habitants en els darrers 14 dies, per damunt de la mitjana balear, que ja és molt elevada, frega els 800 casos. En el mes de juliol s’observa una progressió que ja hem vist en onades anteriors: primer pugen els contagis a Menorca, i després de dues setmanes de puntes elevadíssimes ara comencen a doblegar la corva.
I quan comença a baixar Menorca, pujar la incidència a Mallorca que ha començat ja clarament l’escalada. Formentera és l’illa que presenta una incidència més baixa, però està pujant i se situa per damunt dels 500 casos per 100.000 habitants.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata