Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

Els restaurants preparen un menú de 20 euros amb plats típics de l'illa
Durant el mes de maig gaudir de la cuina tradicional de Formentera es pot fer per un preu de 20 euros. Diferents restaurants de l’illa participen en els caps de setmana gastronòmics amb menús dissenyats especialment per a l’ocasió.
El primer cap de setmana gastronòmic va tenir lloc els dies 3, 4 i 5 de maig i sens dubte va ser un èxit.
Una manera de donar a conèixer no només els plats típics de l’illa, sinó també el servei dels diferents restaurants. I pels que s’ho varen perdre, encara tenen l’oportunitat de gaudir d’aquests menús el cap de setmana.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases