L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El tècnic andalús s'ha acomiadat avui dels jugadors abans de l'entrenament
Destituït. Juan Antonio Anquela no dirigirà més a la UD Eivissa. El conjunt eivissenc ha decidit que l’andalús no continuï a la banqueta blau cel. I això que només ha passat un mes de la seva contractació.
El tècnic andalús ha abandonat avui Can Misses després d’acomiadar-se de la plantilla abans de l’entrenament. Una sessió que havia de ser oberta per als mitjans però que finalment ha estat a porta tancada. Des del club han assegurat que avui no hi haurà novetats respecte a qui serà el nou entrenador de la UD Eivissa.
El balanç d’Anquela a la lliga és pobre. 4 partits ha dirigit i ha sumat tres derrotes i un empat. A més només ha marcat un gol i n’ha encaixat sis.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues