Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El tècnic andalús s'ha acomiadat avui dels jugadors abans de l'entrenament
Destituït. Juan Antonio Anquela no dirigirà més a la UD Eivissa. El conjunt eivissenc ha decidit que l’andalús no continuï a la banqueta blau cel. I això que només ha passat un mes de la seva contractació.
El tècnic andalús ha abandonat avui Can Misses després d’acomiadar-se de la plantilla abans de l’entrenament. Una sessió que havia de ser oberta per als mitjans però que finalment ha estat a porta tancada. Des del club han assegurat que avui no hi haurà novetats respecte a qui serà el nou entrenador de la UD Eivissa.
El balanç d’Anquela a la lliga és pobre. 4 partits ha dirigit i ha sumat tres derrotes i un empat. A més només ha marcat un gol i n’ha encaixat sis.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució