Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

ERC organitza un acte electoral a pocs metres de la presó d'Estremera, on hi dorm des de fa un mes i mig Oriol Junqueras
El president del Govern central començava el darrer dia de campanya el president del Govern donant el bon dia, a través de Twitter, des de Barcelona, on avui participarà en el darrer acte de campanya. Els d’Esquerra Republicana, en canvi, s’han desplaçat a Madrid. Concretament, a pocs metres de la presó d’Estremera, on dorm des de fa un mes i mig el número 1 de la seva llista, Oriol Junqueras. Una situació que, enmig d’una forta escridassada, ha criticat Marta Rovira.
I Puigdemont, des de Brussel·les, ha demanat avui que la Fiscalia deixi d’acusar-los si l’indepentisme guanya les eleccions aquest dijous.
Inés Arrimadas ha aprofitat les darreres hores de campanya per criticar el PSC i també Iceta. Diu que només li interessa ser president quan el més important, creu Ciutadans, no és qui encapçali el Govern.
I Iceta ha tornat a insitir avui que espera convertir-se en president amb el suport o l’abstenció de Ciutadans, PP i els comuns. Diu que és el candidat que pot aconseguir més suports. Xavier Domènech ha criticat la incoherència dels partits independentistes.
Els comuns afirmen que el catalanisme progressista és la fórmula que pot fer avançar Catalunya
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061