Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Són regulacions que volen evitar les aglomeracions de vehicles i protegir l'entorn
Darrer dia de la regulació que impedeix accedir amb vehicles de motor fins al far des Cap de Barbaria. Avui, però, els qui volien visitar aquest indret encara havien de deixar el cotxe o la moto al pàrquing habilitat.
És el vuitè any consecutiu que s’aplica aquesta regulació per evitar aglomeracions de vehicles a la zona més pròxima al far, per protegir-ne l’entorn. Enguany aquesta mesura ha estat vigent des de dia 15 de maig.
Avui també conclou la regulació des Caló des Mort i es Ram, que prohibeix l’aparcament en aquestes zones per evitar el deteriorament de l’entorn i per facilitar-hi l’accés dels vehicles d’emergència. En aquest cas, la regulació s’ha aplicat per tercer any.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes