Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Qualsevol activitat és bona aquests dies, sobretot en família aprofitarnt que els més petits encara tenen vacances
Avui, darrer diumenge de l’any, continuen les vacances de Nadal i les famílies aprofiten per sortir i divertir-se. A Mallorca hi ha molta oferta d’activitats per a aquests dies.
N’hi ha per triar-ne i per a tots els gustos. A Calvià han habilitat un mercadet de Nadal amb atraccions i gomes elàstiques, que han agradat sobretot als més petits.
Altres propostes són prendre una bona tassa de xocolata calenta amb ensaïmada. Avui la cua per entrar en aquest local sortia al carrer. Devers un miler de persones hauran atès durant tot el dia. És per a molts una tradició venir-hi a berenar.
Per als més petits la pista de patinatge és un encert. Un dels millors plans per aquest darrer diumenge de l’any. Qualsevol activitat és bona aquests dies. L’opció predilecta és fer-la amb la família, i aprofitar que els més petits encara tenen vacances.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor