Ferit greu un jove de 22 anys en ser apunyalat per son pare a Palma
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Demà a les 12 del migdia el Mallorca rep el Lugo a Son Moix amb les úniques baixes confirmades de Sergio Buenacasa i Miquel Parera.
Demà a les 12 del migdia el Mallorca rep el Lugo a Son Moix amb les úniques baixes confirmades de Sergio Buenacasa i Miquel Parera. Avui dematí l’equip ha fet el darrer entrenament abans del partit. Vicente Moreno ha aprofitat per parlar durant uns minuts amb el seu capità, Xisco Campos. Una xerrada que ha acabat amb un gest afectuós del tècnic. L’entrenador també ha demostrat que encara conserva la qualitat de quan era jugador. Veurem si demà l’equip també fa servir aquesta qualitat per guanyar el primer de quatre partits. Un mes que pot ser clau per lluitar pel play-off.
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet