Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

El propietari, Tomeu Sastre, confia vendre tots els títols en un mercadet passada la pandèmia
Tomeu Sastre, propietari de Vídeos Piscis, abaixa la persiana definitivament després de 40 anys. El negoci ja feia temps que passava per la corda fluixa.
Va començar amb 200 VHS i en va arribar a tenir 15.000. Després van arribar els DVDs. Crisis i canvis que anava superant mentre acumulava records.
No ha estat mai un negoci fàcil. Ha lluitat contra la pirateria, l’aparició de televisions privades i les plataformes d’streaming.
En Tomeu ha lluitat fins avui per mantenir la proximitat i el factor humà de la vídeoteca. Es jubila, però no ha pogut traspassar el negoci com hauria volgut per mor de la crisi.
Aquests dies ha venut sobretot clàssics. Dilluns començarà a empaquetar els 9000 títols que té per dur-los a un magatzem on en té 4.000 més. Passada la pandèmia confia vendre-ho tot en un mercadet.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols