El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El propietari, Tomeu Sastre, confia vendre tots els títols en un mercadet passada la pandèmia
Tomeu Sastre, propietari de Vídeos Piscis, abaixa la persiana definitivament després de 40 anys. El negoci ja feia temps que passava per la corda fluixa.
Va començar amb 200 VHS i en va arribar a tenir 15.000. Després van arribar els DVDs. Crisis i canvis que anava superant mentre acumulava records.
No ha estat mai un negoci fàcil. Ha lluitat contra la pirateria, l’aparició de televisions privades i les plataformes d’streaming.
En Tomeu ha lluitat fins avui per mantenir la proximitat i el factor humà de la vídeoteca. Es jubila, però no ha pogut traspassar el negoci com hauria volgut per mor de la crisi.
Aquests dies ha venut sobretot clàssics. Dilluns començarà a empaquetar els 9000 títols que té per dur-los a un magatzem on en té 4.000 més. Passada la pandèmia confia vendre-ho tot en un mercadet.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Recurs socioeducatiu que combina classes teòriques i pràctiques a empreses, destinat a evitar l'abandonament escolar de menors en situacions socials desafavorides
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps