Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

El propietari, Tomeu Sastre, confia vendre tots els títols en un mercadet passada la pandèmia
Tomeu Sastre, propietari de Vídeos Piscis, abaixa la persiana definitivament després de 40 anys. El negoci ja feia temps que passava per la corda fluixa.
Va començar amb 200 VHS i en va arribar a tenir 15.000. Després van arribar els DVDs. Crisis i canvis que anava superant mentre acumulava records.
No ha estat mai un negoci fàcil. Ha lluitat contra la pirateria, l’aparició de televisions privades i les plataformes d’streaming.
En Tomeu ha lluitat fins avui per mantenir la proximitat i el factor humà de la vídeoteca. Es jubila, però no ha pogut traspassar el negoci com hauria volgut per mor de la crisi.
Aquests dies ha venut sobretot clàssics. Dilluns començarà a empaquetar els 9000 títols que té per dur-los a un magatzem on en té 4.000 més. Passada la pandèmia confia vendre-ho tot en un mercadet.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions