Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Calculen que devers la meitat dels comerços estaran oberts a mitjan abril
Alguns comerços del barri de la Marina, a Eivissa, fan feina aquests dies contra rellotge per a l’obertura, coincidint amb les festes. En caure tan aviat aquesta festivitat, la majoria esperaran fins a mitjan abril i d’altres, al maig, per penjar el cartell d’obert.
El mes de març, a la Marina, és el mes de posada a punt. Martells, brotxes i trepants ja ressonen al barri del Port d’Eivissa.
Calculen que devers la meitat dels comerços estaran oberts a mitjan abril, i que la resta ja ho faran al maig, coincidint amb l’obertura de les discoteques. N’hi ha alguns, però, que ja estan oberts, aprofitant que Setmana Santa cau en març.
La manca d’aparcament, diuen, els ha fet molt de mal. Ho varen comprovar l’estiu passat després de l’eliminació del trànsit rodat i de les places per aparcar, tant al port com a Vara de Rey.
Tot i la necessitat d’un pàrquing, els comerciants de la Marina preveuen una bona temporada a un dels barris amb més turistes de la ciutat i de tota l’illa.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella