El Senat aprova adaptar la LOREG per encabir el segon senador pitiús
El ple del Senat ha acollit aquest dimecres el darrer tràmit parlamentari per a la creació de la plaça del nou senador de Formentera.
Un debat en què els partits d’esquerres i nacionalistes han retret el retard històric de la mesura, mentre que el PP ha criticat l’abandonament de Formentera per part del Govern de l’Estat, en assumptes com l’arribada de migrants.
Hi ha hagut, però, una votació favorable per adaptar la llei de règim electoral general, i separar les circumscripcions d’Eivissa i Formentera perquè en els pròxims comicis generals disposin d’un senador per a cada illa a la cambra alta.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La majoria d'aquestes infraccions es localitzen als aparcaments dels grans centres comercials i dels hospitals