Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Trenta estudiants de llengua catalana d’arreu del món prenen part de l’estada lingüística que organitza, un any més, l’Institut Ramon Llull.
Provenen d’una quinzena de països. Enguany destaca la gran quantitat d’alumnes provinents del continent americà, però també n’hi ha molts, com sempre, d’Europa. I, com a curiositat, un que ve de Tailàndia.
L’Institut els finança gairebé tota l’estada. Els estudiants només han d’assumir el cost dels vols i del dinar i el sopar de cada dia. L’allotjament, el berenar, les excursions, els cursos i els tallers no els han de pagar.
S’estan a Mallorca 15 dies per millorar els seus coneixements de llengua catalana i també per aprendre la cultura pròpia de l’illa. Ho fan amb visites arreu del territori i també amb tallers, com un de cuina que han fet al Mercat de l’Olivar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural