Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
La secretària de batlia durant quatre dècades, Maria Magdalena Perelló, fa el progó de les Fires i Festes de Primavera
Els cossiers de Manacor han tornat a ballar avui després d’un any de no fer-ho a causa de les restriccions. Han ballat en quatre punts diferents de la ciutat, i la gent els ha mirat d’asseguts, a diferència del que és habitual, i que consisteix que els cossiers fan volta pels carrers de Manacor, i les persones els segueixen en el seu recoregut. Fins a un milenar de persones els han pogut observar en els quatre balls que han fet i que ha marcat l’inici de les Fires i Festes de Primavera.
Per commemorar els quarantà aniversari de la seva recuperació, ahir es va presentar un documental commemoratiu. “40 anys dels Cossiers de Manacors” és de l’autor Joan Galmés, i produït per l’Escola Municipal de Mallorquí.
El pregó de les fires i festes ha anat a càrrec de Maria Magdalena Perelló, qui durant 37 anys va ser secretària de batlia de l’Ajuntament. Perelló va conèixer i tractar els batles de la història recent de Manacor, els primers batles de la democràcia fins arribar a dia d’avui. Ha destacat alguns episodis d’aquests anys, com el cop d’estat de Tejero, les manifestacions de les camisetes verdes en favor de l’educació pública i la torrentada del Llevant.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles