Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La DGT constata que, tot i l'increment del turisme, la majoria d'accidents són de residents
A les Balears, enguany ha davallat el nombre d’accidents mortals: han estat 21, d’ençà que va començar el 2022, davant els 30 en el mateix període de l’any passat. La DGT considera que som més conscients al volant.
De fet, les dades ho constaten: enguany, en mig any, s’han posat 800 denúncies per fer ús del mòbil, mentre que en tot l’any passat se’n van posar 5.241. I també hi ha hagut un descens notable de denúncies per no fer ús del cinturó; de 4.902 l’any passat, a 1.553 en la primera meitat d’enguany.
No obstant, la DGT demana que no abaixem la guàrdia, i llança un missatge específic per als motoristes: és important que vagin totalment coberts, tot i ser ple estiu. Dur calçons i jaqueta de cuir pot evitar lesions greus en cas d’accident.
La cap provincial de trànsit de Balears, Francesca Ramis, també recorda que, tot i haver-hi un increment de vehicles conduïts per turistes durant l’estiu, la major part dels accidents afecten a residents.
A les Illes, hi tenim un 0,45 % més de vehicles que l’any passat. Això és gairebé un vehicle per habitant. L’increment més notable és a Formentera: hi ha 21.400 vehicles, mentre que la població davalla a 11.700 habitants. Surt a 1,8 vehicles per persona.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia