Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

També cauen les transmissions inscrites als registres de la propietat
Les Balears són la comunitat en què més va davallar la compravenda d’habitatges el novembre passat. Amb poc més d’un milenar d’immobles venuts en el penúltim mes de l’any, el descens de les operacions de compravenda va superar el 7% en comparació amb el novembre del 2017.
També cauen les transmissions inscrites als registres de la propietat: mentre que a Espanya aquestes transmissions creixen gairebé un 9 i mig per cent, a les Illes descendeixen fins a un 6%.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat