Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La presidenta de la FEHM, Inma de Benito, assegura que aquests dos anys de Govern han estat marcats per la improvisació, la manca de rigor i una política econòmica "partidista"
La previsió de rècord de turistes no correspon, enguany, amb l’ocupació hotelera. De fet, està entre un 2 i 3% per davall dels nivells assolits en altres temporades, segons les dades de la Federación Empresarial Hotelera de Mallorca (FEHM). Una desacceleració que s’ha fet palesa en els darrers 3 trimestres.
Durant els quatre primers mesos d’enguany, han arribat més de 164.000 turistes més. Però d’aquests, només 4.000 han triat els hotels per allotjar-s’hi. Això no implica, de moment, una davallada dels ingressos, ja que la inversió per a la millora dels establiments permet als empresaris augmentar la rendibilitat. Tot i això, la presidenta de la FEHM, Inma de Benito, insisteix que s’ha de regular amb uns màxims el lloguer turístic i vigilar de prop l’oferta no reglada, ja que 1 de cada 5 turistes, la tria.
Pel que fa a la possibilitat d’apujar l’impost turístic, els hotelers asseguren que seria una errada i critiquen l’interès recaptatori que, diuen, té l’impost. I en aquest sentit, De Benito diu que aquests dos primers anys de Govern han estat marcats per la improvisació, la manca de rigor i una política econòmica “partidista”.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre