Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

En canvi, la taxa d'ocupació en aquest sector va augmentar 6 dècimes
La xifra de negocis del sector serveis durant el passat mes d’agost a les Balears va baixar respecte de l’any passat. En canvi, en el conjunt de l’Estat va augmentar. En concret, a les Illes la xifra va davallar un 1,9%. I a la resta d’Espanya va pujar un 1,2%.
En canvi, la taxa d’ocupació en el sector serveis sí que va augmentar a totes les comunitats autònomes. A les Illes, l’increment va ser de 6 dècimes.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat