Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
En anys anteriors a la pandèmia, les carreteres de Mallorca s'omplien de ciclistes estrangers a partir del febrer o març
Restauradors de la Part Forana de Mallorca asseguren que han notat una davallada important de vendes en plena temporada cicloturística.
Alguns bars i restaurants sobreviuen amb el que facturen els caps de setmana amb els ciclistes locals. No ho poden fer ni a l’interior, ni a les terrasses dels bars, però les cues es continuen formant per improvisar un cafè i entrepà amb els amics, encara que sigui asseguts damunt la vorera.
Els ciclistes estrangers no venen aquest any a l’illa per mor de la covid, però els mallorquins no descuiden l’afició, i tot i els inconvenients no deixen de sortir i gaudir de l’esport i el menjar.
Els restauradors, tot i les ajudes, asseguren que no fan el mateix calaix que l’any passat. I sort en tenen dels clients i dels ciclistes que compren el berenar i el mengen al carrer.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació