Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El jugador català va marcar el primer gol de la temporada de l'Atlètic Balears
El futbolista de l’Atlètic Balears, David Haro, ha aprofitat el dia de descans de la plantilla per fer una excursió. El lloc que ha visitat és un dels més emblemàtics de Mallorca, Sa Foradada, a Deià.
El jugador català ha gaudit d’unes grans vistes després de convertir-se en el primer golejador del conjunt blanc i blau en aquest inici de competició. Haro va fer la primera diana de les quatre que va marcar el conjunt de Jordi Roger davant l’Internacional de Madrid.
David Haro ha parlat del seu gol, de les sensacions en aquest inici de temporada i de les diferències entre Manix Mandiola i Jordi Roger. L’ascens a Segona Divisió encara queda massa enfora.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció