110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
El director i guionista eivissenc aparca la comèdia per fer una incursió en el gènere de suspens i intriga
El director i guionista eivissenc David Marqués acaba de presentar la seva darrera pel·lícula, ‘Punts suspensius’, amb José Coronado i amb l’argentí Diego Peretti. Fa una setmana la va estrenar a Madrid i anit va presentar-la al seu poble: al cinema Regio de Sant Antoni de Portmany.
David Marqués s’ha mogut sempre per la comèdia i ha dirigit títols com ara ‘El club de l’atur’, ‘Aïllats’ o ‘En temporada baixa’. També ha tengut èxit com a guionista de films com ‘Campions’ o ‘Odio l’estiu’, entre moltes altres obres cinematogràfiques i per a la televisió. Ara, però, ha fet un gir de guió i ha provat el suspens.
A ‘Punts suspensius’, Leo (Diego Peretti) és un escriptor que s’enfronta a un bloqueig creatiu. Viu sota un pseudònim i amaga la seva identitat real. Però apareix un sospitós periodista (José Coronado). Tots dos es desafien l’un a l’altre en un duel ple de mentides, traïcions i amenaces que no es resolen amb les armes, sinó amb la paraula.
A més, ‘Punts suspensius’ coincideix a la cartellera amb un altre projecte de David Marqués, ‘Odio l’estiu’, del qual signa el guió.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores