Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Un grup de 13 ballarins eivissencs representaran Espanya en un campionat internacional de hip-hop
Es fan dir “We are one”. Són 13 ballarins d’Eivissa que representaran Espanya en un campionat internacional de hip-hop que es celebrarà aquest estiu als Estats Units, a l’estat d’Arizona. Varen quedar tercers a la final espanyola i ara assagen de valent cada setmana per poder fer un bon paper.
La coreògrafa, Yolanda Crespo, viu a cavall entre Madrid i Eivissa. Ha estat ballarina de programes de televisió i musicals. Ara prepara aquest grup de joves, que assegura que està ple de talent. Són 12 al·lotes i un al·lot, Yago, que balla des dels 7 anys. La coreògrafa assegura que molts d’aquests ballarins, si surten fora d’Eivissa tendran molt de futur al món de la dansa. Mentrestant, viuen amb emoció el que serà la seva primera experiència internacional.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Ha finat quan nedava a Cala Blava, a Mallorca