Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'anàlisi de Segona Divisió
/RCD Mallorca.
99Als darrers temps l’Anxo Carro s’ha convertit en una pedra a la sabata del Mallorca. Partits complicats i amb la paraula derrota volant massa sovint pel cap de l’expedició vermella. L’inici del partit tornà a ser massa fosc. Cinc minuts plens de manca d’intensitat varen regalar una ocasió i el gol de Carlos Pita. Semblava la història de sempre. Però aquesta vegada la torna es va poder superar, amb resultat d’empat, gràcies a un partit de futbol jugat clarament de menys a més.
Parella de centrals d’estrena a la Lliga. Valjent i Russo, que ja havien jugat junts a la Copa, s’ajuntaren a l’eix. Dongou intentà fixar a la dupla i així trobar solucions per als futbolistes de la segona línia. A la primera part quasi tot va ser aigua i poca gent per treure-la. El Mallorca arriscà una miqueta sense control i una jugada de contraatac hauria pogut tancar el partit per als locals.
La incorporació de Kravets, dues assistències de gol en temporada, va ser subjectada pel lateral Fran Gámez. Un dels millors futbolistes vermells. Una jugada magistral seva tornà els mallorquins al partit i l’opció de millorar, en quasi tot, a la segona part.
La gran fortalesa de l’adversari era al mig del camp. Neutralitzar la parella de quirats formada per Fernando Seoane i Carlos Pita era una necessitat competitiva. Vicente Moreno col·locà una zona de destrucció i mines al seu voltant. Amb Pedraza de central, més Baba a la sala de màquines, la pilota va ser l’aposta. Es varen girar les dades de possessió i localització per crear bones ocasions de gol. Salva Sevilla tornà a treure el seu futbol, i amb una falta i un pal haurien pogut donar la victòria vermella. No va ser així i l’empat es pot catalogar de just.
El Mallorca ha encaixat dos gols a l’inici dels dos darrers partits i això és donar massa avantatge en aquesta Segona Divisió. Corregir aquesta circumstància ajudarà a encarar els partits amb més tranquil·litat.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703