Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

Fins al diumenge migdia només s'havia registrat una brusca que principalment afectava les Pitiüses
De moment, poca pluja. És el balanç d’un diumenge en què s’anunciava mal temps, però fins al migdia només s’havia registrat una brusca que principalment afectava les Pitiüses. Han registrat 10 litres per metre quadrat a la Savina, 4 a l’aeroport, a Vila, i també a Sant Joan de Labritja.
L’horabaixa ja començaran a arribar els ruixats i sobretot ja de matinada i el matí de dilluns. Acabarà plovent de manera abundant a totes les illes. L’AEMET ha activat ja l’avís groc per pluges a Eivissa i Formentera fins a les 6 del matí. Al sud de Mallorca estarà actiu de les 3 de la matinada fins al migdia de demà.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
Necessiten més lloc que l'assignat per poder exhibir les barques restaurades
Palma és el municipi que més en registra amb prop de 200. A Formentera, no figura cap casa desocupada que sigui propietat d'un gran tenidor