Ingressen a l’Hospital de Son Espases un nin de 10 anys després de patir una caiguda molt greu
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Les errades d'Eloy Rojas, Tomaz i Cainan deixen al Palma sense el títol de la Supercopa d'Espanya
L’ambient que es va viure a la prèvia era de positivisme, de creure i somiar que es pot aixecar el primer títol de la història. El Palma disputava per segona vegada una final. La primera havia estat el 2016 a la Copa del Rei, on va caure als darrers segons de la pròrroga contra ElPozo Múrcia.
Aquesta vegada, el Barça s’avança al marcador amb el gol d’André Coelho al minut 22. Els d’Antonio Vadillo, però, es referen ben ràpid i igualaren el duel gràcies a la diana de Marlon un minut després. La corrent positiva no va acabar aquí. A la pròrroga, els mallorquins s’avançaren amb gol de Mancuso. Però quan tenien la victòria a les mans, poalada d’aigua gelada amb l’empat al 45. Tot es decidiria als penals. Sí, la bèstia negra del Palma Futsal.
A la porteria, Barrón va deixar el seu lloc a Fabio. La tanda no va començar bé pel Palma. Dídac va aturar el llençament d’Eloy Rojas. La reacció del Palma va ser inmediata, i Fabio va aturar el xut d’André Coelho. Als següents, Mancuso i Nunes marcaren per al Palma i Ferrao ho va fer per als blaugranes. Però al tercer llençament, Fabio va posar molt bé el cos i va aturar el penal d’Adolfo.
El Palma ho tenia tot de cara i es posà amb avantatge. Però el futbol sala va ser cruel amb els mallorquins. Dídac va aturar el xut de Tomaz, Dyego marcà per al Barça i Cainan va tornar a fallar. De l’èxtasi a la decepció en només dos minuts. Pito va agafar la responsabilitat i transformà la pena màxima definitiva.
El somni del primer títol del Palma s’esvaeix. Per enèsima vegada, els penals han fet miques els desitjos dels mallorquins. Ara bé, ja ho diuen, que quan un cau s’ha de tornar a aixecar. I això farà, de ben segur, el Palma Futsal.
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte