Ferit per una arma blanca a Capdepera
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
Josep Mesquida duu dos anys creant la part artística del videojoc Ghost Shrine i ara farà una campanya de micromecenatge per fer-lo realitat
Ghost Shrine és el títol del videojoc que prepara des de fa dos anys el porrerenc Josep Mesquida. Aquest artista 3D duu dos anys creant-ne tota la part artística i narrativa.
S’ambientarà en un santuari inventat però clarament inspirat en el de Monti-sion de Porreres. De fet, vol que tot l’entorn estigui impregnat de cultura mallorquina. Fins i tot la música inclou el so de xeremies i beu de la Sibil·la.
Ghost Shrine serà un joc interactiu que durarà entre 4 i 6 hores. Un thriller en què els jugadors hauran de resoldre uns misteris del món terrenal amb l’ajuda d’un mèdium que els posarà en contacte amb el món espiritual.
Ara Mesquida es prepara per posar en marxa una campanya de micromecenatge per fer que el videojoc es converteixi en una realitat. Calcula que calen uns 250.000 euros per fer-ne la programació, l’animació, el so, la música, les veus, etc.
Tot, amb la il·lusió de fer-se un lloc en una indústria, la dels videojocs, que mou molts doblers.
Si tot va bé, aquest thriller mallorquí amb persecucions i una bona dosi de por serà una realitat d’aquí a dos anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana