Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
L'altre soci de govern, Més per Mallorca, diu que s'han acceptat esmenes de "pràcticament" tots els partits
93
Compte enrere per l’aprovació dels pressuposts de la comunitat que demà arriben a la plenària del Parlament i que s’aprovaran dijous. Tres dies de debat intens perquè encara queden centenars d’esmenes vives que poden canviar la composició d’uns comptes que per primera vegada superen els 7 mil milions d’euros.
El Partit Popular manté la seva proposta per baixar impostos i defensa que és “la darrera oportunitat” que té la presidenta Armengol per “materialitzar la reforma fiscal” com han fet altres presidents socialistes, diu el portaveu popular Antoni Costa.
Unides Podem també manté la seva esmena per augmentar l’impost de turisme sostenible durant tot l’any i doblar-lo a l’estiu. “Serien entre 50 i 80 milions més anuals que servirien per pal·liar la petjada ecològica derivada del turisme i enfortir els serveis públics que també n’estan directa o indirectament afectats”, exposa la seva cap visible a la cambra autonòmica, Esperança Sans.
Quant al Pi -Proposta per les Illes, reclama partida per un centre tecnològic, “una altra reivindicació” dels clusters de les Illes Balears, assenyala el seu portaveu Josep Melià tot afegint que “no s’entén que després de vuit anys el Govern continui sense fer una política “decidida” per la innovació”
Joan Josep Mas, de Més per Mallorca, ha posat en valor que els partits parlamentaris que fan part del Govern han acceptat esmenes de “pràcticament tots els grups parlamentaris tret de l’extrema dreta”, fent especial esment, a més, en haver assegurat el suport de Més per Menorca a través d’un acord la setmana passada.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19