Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
El manacorí només ha necessitat una hora per desfer-se de Darwin Blanch per 6-1 i 6-0. El pròxim rival serà Alex De Miñaur, botxí del tennista balear fa una setmana al Godó
442
Rafel Nadal ha tornat a sentir l’estima de la Caja Mágica. Això sí, avui botava a la pista envoltat d’interrogants. Però de ben prest, amb un domini total del joc, els ha eliminat.
El jove Darwin Blanch, de només 16 anys, ha mostrat tècnica i qualitat, però ha pagat el preu de jugar el seu segon partit a un torneig ATP amb un excés d’errades no forçades. Tot d’una, Nadal ha aconseguit el primer ‘break’, i el jove de Florida s’ha hagut de conformar a guanyar un joc al manacorí.
Amb millors sensacions, Nadal ha començat la segona mànega. Sobretot amb el servei. Ha posat el pilot automàtic i ha exhibit la seva millor versió per sentenciar amb un contundent 6-0 al segon parcial. Set i partit per a un Nadal que suma bones sensacions, però també minuts damunt la pista. Retorn immillorable del rei de la terra.
El pròxim rival de Nadal serà Álex de Miñaur, el seu botxí fa 8 dies al Godó. L’australià, número 11 del rànquing ATP, és cap de sèrie i ha entrat directament a la segona ronda. El partit serà dissabte.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes