La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El projecte 'Un estiu per créixer', que ha aixecat gran expectació entre les famílies, oferirà als joves aprendre un ofici 15 hores per setmana
Imatge d'arxiu. /AFP
180El projecte ‘Un Estiu per Créixer’, posat en marxa pel Consell Escolar de Menorca per donar formació laboral durant l’estiu a 300 joves, ha creat gran expectació i interès entre les famílies menorquines, que han omplert les 4 sessions informatives que s’han celebrat a altres tants municipis per donar-los a conèixer la iniciativa.
Precisament aquest dilluns s’ha obert el termini perquè tots els pares interessats inscriguin el seu fill en aquest programa, que pretén donar l’oportunitat a joves de 14 a 17 anys per aprendre l’ofici que més els interessa. Ells trien i, després, es miren de trobar empreses que els puguin acollir, perquè facin 15 hores de feina setmanals, ja sigui el juliol o l’agost.
Es tracta d’una iniciativa nascuda el 2014 a Sant Lluís que ara s’estén a la resta de Menorca.
Fins a 100 places s’ofereixen a Ciutadella, altres 100 a Maó, 60 a Alaior i 40 a Ferreries. Com que l’allau de peticions s’espera nombrós, els beneficiaris es seleccionaran a Ciutadella, Alaior i Ferreries per sorteig, aquest mateix divendres, mentre que a Maó es tindran en compte les sol·licituds per ordre d’arribada.
Les famílies només hauran de pagar 4 euros, que és part del cost de l’assegurança.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres