Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
La dona es recupera a l'UCI de l'Hospital Can Misses
Imatge del presumpte agressor entrant a les dependències judicials a l'espera de prendre declaració davant el jutge.
120Un absolut malson és el que va viure la dona irlandesa que el cap de setmana passat va patir diversos abusos sexuals, agressions i humiliacions durant els tres dies que va estar segrestada per la seva parella. La dona es recupera a l’UCI de l’Hospital Can Misses, mentre que el presumpte agressor ha passat a disposició judicial aquest dijous als jutjats d’Eivissa per prendre declaració davant del jutge de guàrdia.
Segons la reconstrucció policial, la víctima hauria estat retinguda per l’agressor, contra la seva voluntat, durant almenys 72 hores, un temps en el qual va ser vexada i violada. En aconseguir escapar de l’habitatge, dilluns cap a les 19.00 hores, la dona entrava en un establiment comercial del carrer del bisbe Huix de Vila.
Sagnava pels braços i el coll per diverses lesions fetes amb un cúter. Ja dins la botiga, va anar directa a un aparador de ganivets i, segons la policia, va intentar suïcidar-se clavant-se un a la panxa.
Els agents de la Policia Local i Nacional la varen immobilitzar perquè no es fes més mal, i una ambulància va desplaçar-la amb el ganivet clavat fins a Can Misses, on va ser intervinguda quirúrgicament.
Els sanitaris varen advertir també múltiples cops i lesions al cos provocades per la seva parella, de 57 anys, i també irlandès.
Es troba detingut per la Policia Nacional des de la matinada de dimarts i declara aquest dijous davant el jutge de guàrdia.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit