Ha mort l’expresident del Consell d’Eivissa i Formentera Pere Palau
L'expolític, històric del PP a Eivissa, ha patit un accident mentre conduïa el seu cotxe al Club Nàutic de Sant Antoni de Portmany

Els pagesos no recorden una anyada pitjor
El Govern declara la situació de crisi productiva de l’oliva de Mallorca. Enguany se n’ha perdut el 78 per cent de la producció i posa en perill el sector. Els pagesos estan a l’expectativa de com es materialitzarà aquesta situació i si finalment rebran ajudes.
Ha estat la pitjor anyada que els productors d’oliva recorden. Segons els pagesos, se n’ha perdut el 78 per cent de la producció i ha afectat tant l’oliva de taula com la destinada a fer oli. Aquesta situació ha fet que el Govern hagi tirat de la declaració de crisi de producció, per gestionar ajudes econòmiques als afectats.
Els productors, però, estan a l’expectativa. Per sort, l’any passat va ser un any de rècord i la DO Oliva de Mallorca té garantida la comercialització. Els productors d’oli estan en la mateixa situació. Diuen que el pitjor són les plagues que afecten l’arbre i veuen complicat posar-hi remei.
La declaració de crisi de producció per fenòmens climàtics és l’equivalent a la declaració de catàstrofe natural.
L'expolític, històric del PP a Eivissa, ha patit un accident mentre conduïa el seu cotxe al Club Nàutic de Sant Antoni de Portmany
Han recorregut la ruta dels tres barrancs, de 10 quilòmetres