Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Les tasques d'extinció es compliquen pel fort vent de ponent, altes temperatures i difícil accessibilitat
Imatge difosa per Emergències de la Generalitat Valenciana. @GVA112
89Deu mitjans aeris, vuit autobombes i quatre nodrisses, a més de prop de mig centenar de bombers treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat avui horabaixa en una zona amb molta massa forestal de la carretera que uneix els municipis alacantins de Benigembla i Castell de Castells.
Fonts del Consorci Provincial han informat a l’agència Efe que el foc, que s’ha iniciat abans de les 16.00 hores a Benigembla i que ha avançat fins a Castell, amenaça béns no forestals i els treballs d’extinció són complicats pel fort vent de ponent, altes temperatures, pins i difícil accessibilitat.
Davant la previsió que es propagués per la zona forestal, des del primer moment s’han mobilitzat tres avions air tractor i dos helicòpters, així com cinc unitats de bombers forestals amb autobomba i altres tres del consorci, dels parcs de Dénia, Benissa, Cocentaina i Sant Vicent, també amb autobombes.
Donada la complexitat dels treballs, s’ha reclamat l’ajuda de la resta de mitjans aeris, inclòs l’helicòpter de rescat del Consorci, quatre nodrisses i altres tres vehicles, i s’ha activat el nivell 1 del Previfoc per l’amenaça de béns no forestals.
Emergències de la Generalitat ha informat que l’helicòpter kamov del Ministeri d’Agricultura, Pesca i Alimentació ha estat mobilitzat per a col·laborar en les tasques d’extinció.
Els bombers han indicat que les tasques es compliquen pel fort vent de ponent, les temperatures, que arriben en algunes zones fins als 29 o 30 graus, i les complicades comunicacions, a més que hi ha llocs de difícil accessibilitat, amb pins molt alts.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat