Tot a punt per a la Mallorca 312: a quines carreteres afectarà?
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
El foc s'ha declarat a les 17.00 hores i ha cremat 3,3 hectàrees de garriga i rostoll
Imatge d'arxiu.
438Tres avions, dos helicòpters, tres vehicles autobomba, 22 brigadistes, tres tècnics i els Bombers de Mallorca han treballat en l’extinció d’un incendi forestal declarat aquest dimecres horabaixa a la possessió Son Macià Negre a Marratxí.
El foc s’ha declarat a les 17.30 hores i ràpidament s’hi han desplaçat mitjans aeris i terrestres per evitar que les flames es propagassin després de dies de molta calor. En un primer moment se n’ha decretat el nivell 1 perquè hi havia cases pròximes, però no hi ha arribat. L’incendi s’ha donat per controlat passades les 19.00 hores i ha cremat 3,3 hectàrees de garriga i rostoll.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Només el 38% dels alumnes han anat aquest divendres a classe. Asseguren que no aturaran fins que Miquel Rodán deixi l’escola