Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Tercera sessió del judici a contra tres exjugadors del Arandina Club de Futbol acusats d'una agressió sexual
A Burgos, tercera sessió del judici a l’Audiència Provincial contra tres exjugadors del Arandina Club de Futbol, acusats d’una agressió sexual contra una menor, que tenia 15 anys en el moment dels fets.
Aquest dilluns declaren 15 testimonis proposats per l’acusació i la defensa. Amb aquestes declaracions s’intenta definir el que va passar els dies següents a les tres suposades agressions sexuals.
El lletrat de l’acusació particular, que representa la família de la víctima, ha explicat que no són testimonis directes de l’ocorregut, sinó del que va succeir els dies posteriors.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores