Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Un d'ells ha dit que va veure a Quim Torra sortint de l'empresa on confiscaren 10 milions de paperetes
En el judici del procés avui han declarat els guàrdies civils que investigaren l’abans i el després de l’1 d’octubre. En cap moment s’han vist les seves cares.
Un dels agent ha explicat que va veure entrar a l’actual president de la Generalitat, Quim Torra, a l’empresa on més tard varen confiscar prop de 10 milions de paperetes.
La majoria d’aquests testimonis han coincidit en argumentar la passivitat dels Mossos d’Esquadra el dia del referèndum i que aquell 1 d’octubre els mossos tenien l’ordre de controlar els moviments de la Guàrdia Civil.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat