Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
El tabac està valorat en poc més de 4.000 euros i el propietari de la maleta s'enfronta a una sanció administrativa per contraban
415
Efectius de la Guàrdia Civil i funcionaris de Duanes de l’aeroport de Palma han intervingut una maleta a la terminal d’arribades de Son Santjoan que contenia 950 paquets de tabac, valorats en 4.370 €. El propietari de la maleta és un ciutadà romanès, major d’edat, que havia aterrat amb un vol procedent des d’Istanbul amb escala a Barcelona.
Durant la inspecció de l’equipatge, mitjançant una màquina de detecció de raigs X, es va observar a l’interior una gran quantitat de paquets de tabac. En obrir-la detectaren els 950 paquets, d’una marca coneguda. Comprovaren que la mercaderia no comptava amb cap document que n’acreditàs la tinença legal o en permetés l’entrada a la Unió Europea.
El propietari de la mercaderia s’enfronta a una denúncia per una infracció administrativa d’acord amb la Llei Orgànica 12/1995, article 11, de repressió del contraban.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural