Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
El tabac està valorat en poc més de 4.000 euros i el propietari de la maleta s'enfronta a una sanció administrativa per contraban
406
Efectius de la Guàrdia Civil i funcionaris de Duanes de l’aeroport de Palma han intervingut una maleta a la terminal d’arribades de Son Santjoan que contenia 950 paquets de tabac, valorats en 4.370 €. El propietari de la maleta és un ciutadà romanès, major d’edat, que havia aterrat amb un vol procedent des d’Istanbul amb escala a Barcelona.
Durant la inspecció de l’equipatge, mitjançant una màquina de detecció de raigs X, es va observar a l’interior una gran quantitat de paquets de tabac. En obrir-la detectaren els 950 paquets, d’una marca coneguda. Comprovaren que la mercaderia no comptava amb cap document que n’acreditàs la tinença legal o en permetés l’entrada a la Unió Europea.
El propietari de la mercaderia s’enfronta a una denúncia per una infracció administrativa d’acord amb la Llei Orgànica 12/1995, article 11, de repressió del contraban.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany