Hi ha centenars de cases dessallotjades
A Los Angeles, les autoritats han decretat l’estat d’emergència a tot el comtat a causa d’un incendi que ja ha arrasat més de dues mil hectàrees. Es tracta de l’incendi més gran de la història de la ciutat, que és la segona més poblada dels Estats Units. Els serveis d’extinció han anunciat que esperen que d’aquí a tres o quatre dies puguin donar-lo per estabilitzat. El focus de l’incendi es troba a les muntanyes de Verdugo situades al nord del centre de la ciutat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa