I més música. Aquest divendres comença a Palma el Rockafest. Dos vespres de rock, punk i hip-hop en un mateix escenari. Aquest divendres els caps de cartell són els mítics Def Con Dos. Els acompanyen els mallorquins Men, The Monster One i Yoko Factor. El dissabte serà el torn dels castellonencs Malos Vicios. Compartiran escenari amb Queen Marsa, Nolo i La Gran Orquesta Republicana. Un festival especial on Def Con Dos celebra el seu trenta aniversari.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa