Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
L'entitat, que veu en perill la seva supervivència, demanarà després de l'estiu al Consell que s'impliqui per evitar-ho
Ho ha confirmat aquest mateix matí el Ministeri de Defensa. Els 750.000 metres quadrats de terreny rústic que, des de fa 50 anys, ocupa l’Aeroclub de Menorca estan en venda per 5 milions d’euros. És la meitat del preu de sortida que es va fixar fa cinc anys, quan va deixar de tenir interés militar, i, per tant, està més a l’abast de qualsevol grup inversor que el vulgui adquirir. Algun n’hi ha hagut ja, d’estranger, que s’hi ha interessat, però cap que hagi presentat una carta formal d’intencions al ministeri.
Just en passar, diu Defensa, en un termini de 3 o 4 mesos traurà els terrenys a subhasta i els vendrà. Una amenaça seriosa per a la supervivència de l’entitat, que sap que està en precari i que després de l’estiu té intenció de demanar al Consell insular que s’impliqui per evitar-ho.
L’aeroclub té la pista més llarga d’Europa, 1.850 metres, i, com recorda el Ministeri en la seva descripció de la finca, ha estat utilitzada també anys enrere per a proves de velocitat dels equips de Fórmula 1.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora