Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Aquest primer avenç dels PEPs es troba actualment en exposició pública
L’ajuntament de Sant Josep de sa Talaia vol ordenar els voltants de les esglésies del municipi per tal de posar els temples en valor. El Plans Especials de Protecció elaborats pel consistori tenen defensors i també detractors.
Alguns residents de Sant Jordi s’han mostrat en contra perquè segons diuen, les actuacions inclouen l’expropiació d’un local per millorar la visibilitat de l’església des del carrer. També creuen que es suprimiran de les terrasses de diferents establiments. D’altra banda, l’ajuntament també planeja un aparcament soterrat a la zona.
Altres vesins feliciten la iniciativa perquè es pretén reduir el trànsit i augmentar les zones verdes. També es pretén mantenir les actuals condicions d’altures dels edificis i reconvertir terrenys edificables en rústics.
Aquest primer avenç dels PEPs es troba actualment en exposició pública. Alguns vesins afectats pel document lamenten que no han rebut encara cap comunicat per part de l’ajuntament. Avui a Sant Jordi, i dijous a Sant Josep, tindran lloc unes jornades informatives per part del Partit Popular consistori, dirigides a aquests vesins.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors