Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Sabors d'Eivissa i marques autòctones, les protagonistes els dimecres, dijous i divendres
Ajuntament i Consell d’Eivissa han engegat una nova campanya de promoció de la marca Sabors d’Eivissa. A partir d’aquesta setmana i fins finals d’agost, tots els dimecres, dijous i divendres obrirà una paradeta de degustació per promocionar el producte local entre els turistes.
Anyell, mel, flaó, sobrassada, llagosta, peix fort, síndria, meló eriçó i patata vermella, son els productes que a dia d’avui s’engloben dins la marca, registrada l’any 2015, i que es podran trobar a la paradeta. L’exposició es completara amb olis d’Eivissa, vins i herbes eivissenques. L’horari serà de 6 i mitja a 9 del vespre.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys