Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El ple municipal també ha aprovat incorporar el romanent de més de 2 milions d'euros al pressupost d'enguany
Deià és el primer municipi d’Espanya que abandona la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP). És la resposta a l’acord per cedir els romanents dels ajuntaments al Govern central. Per unanimitat el ple municipal ha aprovat sortir del la FEMP i incorporar el romanent de més de dos milions d’euros al pressupost municipal per enguany. Una decisió, la de sortir d’aquest organisme, que han pres segons el batle, Lluís Apesteguía, perquè no s’han sentit defensats ni representats per la Federació Espanyola de Municipis i Províncies. També han aprovat incomplir els límits de despesa i disposar, en contra del que diu la llei Montoro, del superàvit.
El consistori de Deià considera que ”l’acord entre la FEMP i hisenda és un xantatge i lamenten que la federació hagi oblidat l’objectiu de derogar la Llei Montoro”.
A Deià, el podrien seguir altres municipis com Mancor de la Vall, ja que MÉS i Proposta per les Illes, estudien també deixar l’entitat en els municipis que governen. Per la seva banda, el president del Partit Popular a les Illes, Biel Company, ha assegurat que els batles del PP “aposten per abandonar la FEMP i no lliurar els romanents”.
L’acord de la FEMP amb Hisenda amb l’únic vot a favor del PSOE, proposa transferir als ajuntaments 2 mil milions dels seus romanents enguany i 3 mil milions l’any que ve, amb el compromís de retornar el cent per cent en 10 anys, a partir del 2022.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys