Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Per mor de l'increment de botellades durant les darreres setmanes, el consistori ha prohibit el consum d'alcohol al carrer i a les terrasses de bars i restaurants situades a la via pública
En el darrer mes, Deià ha notat un increment de renou i aglomeracions en forma de festes particulars i botellades que han indignat als residents i preocupat al consistori. ”Aquest estiu la cosa se n’ha anat de mare, hi ha hagut vespres que hem arribat a tenir 3 botellades simultànies a 3 punts diferents del poble”, ha explicat el batlle de Deià, Lluis Apesteguia.
Per tal d’evitar aquestes aglomeracions, l’ajuntament de Deià ha modificat l’ordenança municipal que regula el consum d’alcohol. Les botigues no en podran vendre passades les 22.00h. I els bars i restaurants en podran servir als seus establiments fins a les 00.30h, però no en els serveis de menjar per endur-se’n. Tampoc no ho podran fer a les terrasses situades a la via pública.
Aquest darrer punt afectaria, a hores d’ara, a dos locals. Apesteguia ha matisat que al voltant d’aquestes terrasses era “un dels llocs” on es produïen les botellades.”Amb aquest ordenança no prohibim el consum d’alcohol als interiors dels bars, ni tampoc a les seves terrasses. Nosaltres defensam el dret a l’oci, però aquest dret a l’oci s’ha de combinar amb el descans dels veïnats i amb el manteniment la garantia de la salut individual i col·lectiva”, ha aclarit el batlle. També queda prohibit el consum d’alcohol als espais públics en qualsevol moment del dia.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella