Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
La mostra es podrà visitar fins a la primera setmana del mes de juny
Ramón de la O, propietari del bar Paris Texas, va esdevenir sense cercar-ho, en un dels revulsiu culturals més actius de les dècades dels anys 80 i 90 a Palma. Ell va engegar el mític bar que es va convertir en punt de trobada i centra neurálgic de la contracultura a la capital balear. Per allà passaren moltíssims artistes com Antoni Socies. La seva estada però no era únicament lúdica sino que d’aquelles trobades i nits eternes sorgiren carreres artístiques i projectes culturals que encara romanen vius trenta anys després.
Al Paris Texas, en poc més de 15m2, es forjaren històries que han parcat la història recent més salvatge de cultura urbana palmesana. Una cultura que ara podeu conéixer si visitau la mostra que avui s’ha inaugurat al centre cultural La Misericòrdia, a Palma. Una exposició on comissariada per tres joves i on hi trobareu part del mobiliari decoratiu i artístic que penjava de les parets del Paris Texas i també altres obres que sorgiren d’aquelles trobades que l’han convertit en bar històric. La mostra es podrà visitar fins a la primera setmana del mes de juny.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit