Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Les mascaretes quirúrgiques es podran vendre com a màxim a 96 cèntims d'euro
La Delegació del Govern a Balears ha entregat 120.000 mascaretes a organitzacions socials com la Creu Roja, Càritas o Casal Petit, que s’encarregaran de distribuir-les als col·lectius més vulnerables. La conselleria de Salut també ha començat a distribuir-ne 1.300.000 perquè arribin a les farmàcies, mentre que el ministeri de Transports n’ha enviat més de 300.000 a tot el país per als treballadors del transport públic.
Les mascaretes quirúrgiques es podran vendre com a màxim a 96 cèntims d’euro. És el preu que ha fixat el govern central, i que suposa una baixada de prop de 60 cèntims respecte del preu dels darrers dies. A la Cooperativa d’Apotecaris de Balears creuen que, amb aquest preu, tendran poc marge per garantir-ne l’abastiment.
El problema, diuen, ara mateix és trobar preus assequibles. Per aconseguir-los han de comprar milions d’unitats i pagar-les per endavant. El Col·legi Oficial de Farmacèutics ha detectat un altre element que n’encareix el preu.
El preu màxim de 96 cèntims, IVA inclòs, es farà efectiu a partir que es publiqui en el BOE. Les persones censades majors de 12 anys en podran adquirir dues com a màxim.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades