Avís vermell: se suspenen les classes d’aquest dilluns a les Pitiüses i a Mallorca
L'UME acudeix a Eivissa per ajudar els serveis d'emergència
Només l'any 2018, més de 1.000 persones varen registrar peticions d'asil a Espanya
Japhet és un dels 629 refugiats que varen arribar a Espanya a bord de l”Aquarius’. D’aquests, 17 varen acabar a Mallorca. La Creu Roja els va rebre a tots i va oferir-los assistència en dues vessants igual d’importants: la legal i la psicològica.
Dels 17 refugiats arribats a l’estiu de 2017, actualment a Mallorca en queden 8: dos fan feina, dos més en cerquen, i altres 4 s’estan formant. Paral·lelament, la burocràcia fa el seu lent camí perquè aconsegueixin l’estatus legal de residents.
Només l’any 2018, més de 1.000 persones varen registrar peticions d’asil a Espanya. La seva resolució pot durar al voltants de 2 anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'UME acudeix a Eivissa per ajudar els serveis d'emergència
L’assemblea de Més per Mallorca avala l’acord amb el 89% dels vots i Ara Més demana a Podem que s’incorpori a la candidatura per al 29 de novembre
La coalició d'esquerres està integrada pel PSOE, Més per Menorca, Esquerra de Menorca i Podem, que reivindiquen la solidesa de l'acord assolit després de mesos de negociacions