Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Sa pista de Campos, amb 7.435 metres quadrats, surt a la venda per 3 milions d'euros
El velòdrom de Campos, construït el 1935, està a la venda. Demanen 3 milions d’euros pels 7.400 metres quadrats del solar que, segons l’ajuntament, són zona esportiva i no s’hi pot edificar. En canvi, la immobiliària anuncia que els terrenys són ideals per a inversors, per les altes possibilitats que presenta.
Inactiva des del 2003, ha viscut curses darrere moto del penta campió mundial Guillem Timoner, i victòries d’il·lustres ciclistes de l’època com Caldenteny, Espinós i Bordoy.
Al segle passat destacaren 3 velòdroms: el de Tirador, a Palma; el de Campos, i el d’Andreu Oliver d’Algaida. Son Moix ja és de finals dels anys 80. Arreu de l’illa, però, hi va arribar a haver 19 pistes de ciclisme: a Manacor, Llucmajor, Felanitx, Artà i Pollença.
A alguns pobles, fins i tot, més d’una… de les quals ja no queda res. La de Can Andria, a Santa Maria, serveix de magatzem municipal i, a trossos, ja s’ha desfigurat la silueta. La desaparició no va ser de cop ni per culpa només d’un factor.
La voltadora Francesc Alomar de Sineu, del 72, és l’única que continua en actiu, i s’hi celebren curses cada any. En aquests moments, construeixen un túnel per evitar que participants i públic passin per damunt la pista.
A partir de l’any 2000, a part del Palma Arena, també s’ha recuperat una pista a ses Salines i una a Manacor.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor