Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

La primera fase va tenir lloc el 2018 i va finalitzar amb la troballa de les restes de dues persones
Aquest dimecres començaran a Eivissa les feines d’exhumació de més de 70 víctimes de la repressió franquista que, segons testimonis orals, podrien haver estat enterrades en la fossa comuna del cementeri vell de Vila, entre setembre de 1936 i finals del 38.
La primera fase d’aquesta exhumació va tenir lloc el 2018 i va finalitzar amb la troballa de les restes de dues persones. A partir de d’aquest dimarts, se sondejarà el terreny que voreja aquesta troballa i hi excavaran a un metre.
En aquest indret del cementeri, que es compon de dues esplanades de terra en els laterals d’entrada, s’enterraven les persones amb manco recursos econòmics. A les feines, de tres setmanes de duració, hi participarà un equip de cinc arqueòlegs i antropòlegs.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions