Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La prova s'haurà de fer 72 hores abans d'arribar a Espanya. Només Noruega i Finlàndia no són, ara mateix, zona de risc a Europa
Aquest dilluns entra en vigor una norma que revoluciona la manera de viatjar que hem tengut fins ara: Qui vulgui entrar a qualsevol aeroport espanyol procedent d’un dels països considerats de risc, haurà de presentar una PCR negativa. Una mesura per combatre els possibles contagis, però que també conté un cost econòmic que crea incertesa en aquells indrets, com Balears, que depenen tant del turisme.
És igual si parlam de les Canàries. D’Alacant. O de Palma. Els aeroports de les principals destinacions turístiques espanyoles han viscut aquest diumenge un dia de calma tensa: A partir de dilluns, qualsevol que vengui de l’estranger d’una zona de risc haurà de tenir una prova PCR negativa feta 72 hores abans d’arribar a Espanya. Només Noruega i Finlàndia no són, ara mateix, zona de risc a Europa.
Alguns dels passatgers arribats aquest diumenge a Palma procedents d’Alemanya havien avançat el vol.
A París tenen una alta incidència, i com diu aquest al·lot que ve d’allà, es torben molt en aconseguir que et facin la prova. Així que un parell de mallorquins que tornen d’allà, troben bé que a partir de dilluns es demanin PCR per entrar a l’illa.
El que tothom té clar és que la mesura s’hauria d’estendre.
El sector turístic a escala estatal, i també balear, reclama als Governs que cerquin mètodes de detecció més ràpids i menys costosos pels qui arriben tant en avió com en vaixell. A més, també es continuaran fent els mateixos controls visuals i de temperatura que es fan fins ara.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle