El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La proposta inclou obres de 100 artistes, com Vicenç Mateu i Jaume Alòs
Aquest dissabte se celebra una nova edició de l’Algaid’art, una cita en la qual participaran més de 100 artistes. Enguany, la iniciativa suma nous espais expositius fins a un total de 21. Un d’ells és el celler de Can Borràs, que tornarà a obrir amb motiu d’aquesta mostra.
Els veïnats d’Algaida podran revisitar aquest espai del segle XIX que per un dia es convertirà en sala d’exposicions. Exposaran al celler els artistes locals Vicenç Mateu i Jaume Alòs, que hi oferiran un tast de les seves darreres obres. La trobada és a partir de les 7 del capvvespre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles