Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La proposta inclou obres de 100 artistes, com Vicenç Mateu i Jaume Alòs
Aquest dissabte se celebra una nova edició de l’Algaid’art, una cita en la qual participaran més de 100 artistes. Enguany, la iniciativa suma nous espais expositius fins a un total de 21. Un d’ells és el celler de Can Borràs, que tornarà a obrir amb motiu d’aquesta mostra.
Els veïnats d’Algaida podran revisitar aquest espai del segle XIX que per un dia es convertirà en sala d’exposicions. Exposaran al celler els artistes locals Vicenç Mateu i Jaume Alòs, que hi oferiran un tast de les seves darreres obres. La trobada és a partir de les 7 del capvvespre.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata