Un mort i un ferit greu en un accident entre dos cotxes al Coll d’en Rabassa, a Palma
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Es celebraran exhibicions culinàries i també hi haurà actuacions musicals
La jornada començarà a partir de les 11 i mitja amb l’arribada del peix al port d’Eivissa, que s’anunciarà amb la tradicional brulada de corn. A partir de les 12, la colla de Vila farà una demostració de ball pagès a la plaça des Martell i hi haurà també tallers infantils mediambientals.
Els restauradors tendran un espai aquí per oferir diferents degustacions elaborades amb peix de tardor; se celebraran també exhibicions culinàries i la jornada serà amenitzada amb les actuacions musicals de The Gecko Bandits, Jordi Sanou DJ i Pin Up Sound.
Per accedir de forma còmoda a la fira, s’oferiran polseres perquè els visitants puguin agafar la barca gratuïtament des de Talamanca fins al port. També tendran una hora d’aparcament gratuït al pàrquing des Pratet.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Amb una representació visual d'aquest insecte, Via Menorca ha advertit dels efectes de la saturació del turisme